האם עדיף לקנות מכונית חדשה או משומשת?

Published on by דוד בן שבת

אין הרבה דברים שאנשים אוהבים לקנות לעצמם כמו מכונית חדשה, כך שבהחלט אפשר להבין אתכם אם גם אתם חולמים מידי פעם להחליף את הרכב הישן. השאלה האמתית היא האם האפשרות היחידה היא לקנות מכונית חדשה עם ניילונים, והאמת היא שהתשובה לכך שלילית. היום ניתן למצוא גם כל דגם של כל מכונית יש 2, כך שכדאי לכם לחשוב על זה. העניין הוא שבין אם תיקנו טויוטה אוריס יד 2 ובין אם תחליטו על כל דגם אחר קנייה מיד שנייה תמיד תהייה הרבה יותר זולה. מכונית זו הוצאה כלכלית גדולה וברגע שרכב עולה על הכביש הוא מייד מתחיל לאבד מערכו, אז למה לא לקנות מראש מכונית משומשת?

איך הכי בטוח לקנות מכוניות משומשות?

במידה והאופציה של טויוטה אוריס יד 2 מעניינת אתכם או שאתם רוצים לראות מכוניות משומשות אחרות, כדאי יהיה לבדוק ממי אתם רוכשים את הרכב. שתי האופציות העיקריות הן:

  1. מאדם פרטי שמוכר את רכבו
  2. מסוכנות רכב שבין היתר מציעה שירותי טרייד אין ומכירת רכבים משומשים

יש הבדל גדול בין שתי האפשרויות האלה וכדאי לכם לחשוב על רכישה ישירות מסוכנות. אומנם זה נכון שבדרך כלל העלויות של הרכבים בצורה כזאת גבוהות יותר, אך מצד שני, לא תיקנו לעולם חתול בשק. כלומר, יש סיבה שבגללה בסוכנות רכב ידרשו מכם קצת יותר עבור הרכב המשומש שמעניין אתכם, כי למעשה עושים לרכב בדיקות ותיקונים. זו הדרך היחידה שבה תוכלו לדעת שאפילו אם אתם קונים מכונית שהייתה שייכת למישהו אחר בעבר היא עדיין תהייה טובה ושימושית עבורכם. שווה להשקיע ולקנות מכונית טובה ובטיחות והאפשרות של יד 2 בהחלט יכולה להיות רלוונטית.

To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post