כל הסיבות שיהיה לכם מקרר קטן בחדר

Published on by דוד בן שבת

כל הסיבות שיהיה לכם מקרר קטן בחדר

האמת היא שאם הייתם אומרים לי לפני שנה שלא רחוק היום בו אכתוב טקסט שהכותרת שלו היא "כל הסיבות שיהיה לכם מקרר קטן בחדר", אני מאמין שהייתי מבטל אתכם כלאחר יד או לכל הפחות חושב שאתם לא מכירים אותי יותר מדי טוב באופן אישי. והנה, אני יושב היום בחדר שלי וכותב לכם על כל הסיבות שאני יכול לחשוב עליהן בגינן כדאי לכם לעשות כמוני ולרכוש מקרר קטן.

אתם מבינים, עד לא מזמן האמנתי שמקרר קטן או מיני בר בחדר הוא מותרות. היום לעומת זאת, אני מבין שמקררים קטנים חשובים לאיכות החיים שלנו ובנושא הזה – אני כבר לא מרגיש שיש לי סיבה להתפשר. ובכן, בלי הקדמה מיותרת, קבלו בבקשה את כל הסיבות בגינן כדאי לכם לרכוש מקרר קטן לחדר או למשרד.

כי החדר הוא רק ההתחלה

מקרר קטן לחדר הוא לא באמת רק מקרר לחדר. בניגוד למקררים הסטנדרטיים והמסיביים, המקררים הקטנים ניתנים לשינוע בקלות רבה מאוד. לפיכך ביום אחד המקרר יכול לעמוד בחדר השינה, אך למחרת, כשבטלוויזיה משודר משחק חשוב וכל החבר'ה באים לצפות בו ביחד, המקרר יכול לעבור לסלון ולקרר עבורנו את הבירות.

בדיוק באותו האופן אני יכול להוציא את המקרר לחצר כשאני עושה על האש ומדי פעם להלוות אותו לאחי או אחותי כשהם עורכים אירועים בחצרות שלהם.

מבחר מקררים לחדר (שיכולים להתאים גם לבית או למשרד) ניתן למצוא באתר לנדרס, מהאתרים המובילים בישראל למקררים קטנים.

להרגיש כמו בחדר מלון, בחדר השינה שלכם

מה שאני אולי הכי אוהב במקרר הקטן שלי, זה שבכל פעם שאני נכנס לחדר השינה, המקרר גורם לי להרגיש כאילו נכנסתי לחדר בבית מלון. יש משהו מקסים באווירה הזו, הנוצרת מעצם נוכחותו של המקרר הקטן בחדר. משהו שמשדר לך שזה הזמן שלך להתפנק. מתחשק לך ללגום תה צונן וקר? אל לך לקום מהמיטה, כל שעליך לעשות זה לשלוח יד ארוכה ולשלוף את הבקבוק הקר מהמקרר. מתחשק לך לכרסם ענבים קרירים? מצוין, אבל אין לך שום סיבה לקום למטבח כי הם ממש כאן, לידך, לצד התה הצונן. מושלם, לא? מומלץ בחום, במיוחד בשבת בבוקר כמובן.

בשם השינה

הסיבה עמה ברצוני לסיים את הטקסט הזה היא גם הסיבה בגינה רכשתי את המקרר מלכתחילה. עד לפני שרכשתי את המקרר נהגתי לקום, פחות או יותר מדי לילה, עם תחושת צמא. מאחר וטרם החזקתי מקרר קומפקטי ליד המיטה, נאלצתי כמעט מדי לילה ללכת למטבח, לפתוח את המקרר, למזוג לעצמי כוס מים קרים ולאחר מכן לחזור לישון. מיותר לציין כי המסע הארוך למטבח גרם לי להתעורר והקשה עליי את החזרה לשינה עמוקה.

היום לעומת זאת, כל אימת שאני מקיץ משנתי באמצע הלילה, אני כבר לא שם את נעלי הבית ואפילו לא יוצא מהמיטה. אני בסך הכול שולח יד למקרר, מוציא בקבוק מים קרים, לוקח כמה לגימות וחוזר לישון כאילו כלום לא קרה. ועל זה נאמר – בקרוב אצלכם.

תתחדשו!

אהבתם? קבלו טיפים נוספים לגברים השימושיים למגוון מקרים בחיים.

To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post