זה רק נראה יקר: מבחר ענק של בגדים בסייל ברשת נאוטיקה

Published on by דוד בן שבת

מאז הוקמה ב-1983, על ידי מעצב האופנה הנודע David Chu, רשת נאוטיקה בנתה את התדמית היוקרתית שלה. הרשת, שפירוש שמה "של הים", משתמשת בלוגו שלה במפרשית ספינקר (Spinnaker), כדי לסמל את אחד ההישגים הגדולים ביותר של האנושות, חקר תבל בעזרת הים. הרשת מקפידה על קו אופנתי בכל הקולקציות שלה (לנשים, גברים וילדים) בצד חומרי גלם איכותיים ותפירה עילית.

משאית מלאה בשטרות כסף עבור... חולצה?

התרגלנו "לשלם" מחיר יקר עבור איכות, כך גם עבור אופנתיות עדכנית. אולם, למרות מה שעלול להשתמע, אופנתיות ואיכות אינן מחייבות בהכרח תשלום מחירים מרקיעי שחקים עבור כל פריט ביגוד או אקססורי, או לפחות לא במקרה של רשת נאוטיקה. בעמודי הסיילים באתר החברה, ניתן למצוא מבחר בגדים בסייל, המיועדים לכל אחד מבני המשפחה. המבצעים החמים באתר נאוטיקה מתחדשים ומתחלפים באופן קבוע ומהיר, ולעיתים, הם יכולים להגיע אף עד ל-70% הנחה על פריטי ביגוד ספציפיים.

מה בסייל? עונתי ועדכני

סקציית הסיילים העשירה באתר נאוטיקה מקפידה שלא לקפח אף אחד מבני המשפחה. דפי המבצעים מחולקים לחלוקה כוללנית של גברים, נשים וילדים. לאחר מכן, הם מתחלקים לחלוקת משנה, פרטנית יותר, של פריטי לבוש אופנתיים בהנחה ניכרת. כך, למשל, תוכלי את, האישה האופנתית (והחסכנית), ליהנות מקניית שמלות קיציות בהנחה משמעותית, כבר עכשיו, מבלי להצטרך להמתין לסייל של סוף העונה, כפי שנהוג באתרים אחרים. גם בני המשפחה הצעירים יותר (בני ובנות 2-7 ו-8-16) יוכלו להתחדש בבגדים טרנדיים (ומוזלים) מבלי לחכות למחירי סוף-עונה (ואז, לחכות לקיץ הבא וללבוש בגדים, שהיו אופנתיים בעונה הקודמת).

מה בסייל? קלאסי ונצחי

בנוסף לביגוד העונתי המשתנה, בדפי הסיילים שבאתר נאוטיקה, ניתן למצוא גם פריטי לבוש קלאסיים שאינם תלויי-עונה ותמיד נצטרך אותם. חולצות קלאסיות מכופתרות (לנשים וגברים), חולצות טי שירט בסיסיות או צבעוניות ומכנסי ג'ינס, הם רק חלק קטן מהמציאות אותן ניתן לקנות במחירים מצחיקים ממש במבצעים של נאוטיקה. פריטי לבוש אל-מותיים כאלה הם MUST בסיסי וקבוע במלתחה שלך. לפריטים אלה אין "עונה" או "גיל", ולכן כדאי להצטייד בכמות נאה מהם, כי מתישהו - בוודאי ימצא להם שימוש. שילוב של פריטים קלאסיים כאלה עם פריטים עדכניים יוצרים עבורך מגוון ענק של אפשרויות לכל אירוע ולכל שעה משעות היממה, כך שלעולם לא תצטרכי להרגיש שוב שאין לך מה ללבוש.

לסיכום:

מומלץ לעקוב אחרי הסיילים השונים באתר נאוטיקה, אם בביקור שבועי, או דרך הרשמה לניוזלטר, אשר מביא את העדכונים והסיילים הלוהטים ביותר ישירות לתיבת המייל שלך. כך מובטח לך, ששום סייל לא יתפספס ויחמוק מעיניך. אחרי הכל, אנחנו עובדים קשה עבור הכסף שלנו, אז למה לא לקנות את הבגדים האיכותיים ביותר שיש, במחירים הכי טובים שאנחנו יכולים להשיג?

קריאה נוספת – האם יש קשר בין Pinterest לשופינג אונליין?

To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post